MAKSUD LINGKARAN HITAM DIBAWAH MATA

INILAH MAKSUD LINGKARAN HITAM DIBAWAH MATA | Alahan:- Alahan serta masalah hidung tersumbat boleh menjadi sebab utama lingkaran gelap bawah mata.

Walaupun masalah hidung tersumbat kedengaran remeh,

Tetapi ia sebenarnya menyebabkan urat yang berhubung dari kawasan sekeliling mata hingga ke dalam hidung mengembang dan menjadi gelap.

Ini termasuk alahan kepada makanan serta alahan terhadap persekitaran.

Kekurangan Vitamin:-

Kekurangan zat atau kandungan vitamin dalam badan akan mengakibatkan lingkaran gelap bawah mata.

Ini kerana, kulit adalah organ yang paling besar pada badan manusia.

Jika terdapat kekurangan zat yang menyebabkan kondisi badan anda bermasalah, kulitlah yang akan mendapat tempias.

Anda mungkin kekurangan vitamin B12, E, K, dan D.

Keturunan:-

Ada logiknya juga jika masalah lingkaran bawah mata ini disokong oleh faktor genetik atau keturunan.

Sebagai contoh,

seseorang individu itu mewarisi lapisan bawah mata yang terlalu nipis sehingga urat-urat di bawah lapisan kulit bawah mata terlihat lebih menonjol,

menyebabkan kompleksi tona wajah menjadi gelap. Inilah sebab mengapa lingkaran gelap itu lebih menyerlah.

Lemah Hati:-

Jika organ hati anda tidak dapat berfungsi dengan baik, adalah sukar baginya untuk menghapuskan serta menyah toksin daripada badan.

Ramai yang mengakui mereka dapat melihat perbezaan lebih baik,

Terhadap penampilan lingkaran gelap bawah mata mereka selepas melakukan pembersihan hati dan detoksifikasi. Sekian Terima Kasih,

Tonton Video Di Bawah Ini Sampai Habis

SUPER MUDAH NIAGA ON LINE..

Saya mencari orang yg nak buat duit je…💎 Walaupun duit bukan segala segalanya, tapi dgn adanya duit banyak perkara boleh diselesaikan..👉Ada 2 cara utk. anda lakukan. Kalau ni pon anda ❎ mampu. Anggap lah ❎ada rezeki..✳Modal membeli barangan fingo bernilai Rm199.💎Fingo akan beri barang pilihan anda danboucer tambahan bernilai sehingga Rm398. ❎ rugi pun..✳Rajin share dan copy/paste.Alhamdullilah.Rezeki tak pernah salah alamat😍 setiap minggu ada duit extra masuk. Banyak pulak tu!! Kerja tak susah pon.. 😅‍‍💸‍‍Bonus sehari RM100 – RM500.💸Duit terus masuk ke akaun bank tiap2 minggu…‍Korang boleh cuba.Kalau korang nak.@ komen "NAK".. Saya ajar secara ditil bagaimana nak buat duit💸💸💸💸Wasap : Nikwww.wasap.my/+60176215181/

Posted by Fingo on Selasa, 21 Januari 2020

Register disini>> Join Now ,Selepas Join download Apps Fingo

Wasap : Nik

www.wasap.my/+60176215181/