TIPS UNTUK DAPATKAN ZURIAT YANG BAIK

TIPS UNTUK DAPATKAN ZURIAT YANG BAIK | Sabda Rasullah s. a. w. “Wahai Ali ! Peliharalah wasiatku ini sebagaimana aku telah memeliharanya dari Jibril a. s”

Masa & Tempat yang tidak elok Untuk Berjimak:

1. Jangan berjimak di bawah pohon kayu yangberbuah.
~Jika Allah mengurniakan anak ia akan menjadi seorang tukang sebat atau ketua yang bengis.

2. Jangan berjimak antara azan dan iqmah.
~Jika Allah mengurniakan anak ia akan menjadi seorang yang suka menumpahkan darah.

3. Jangan berjimak jika isteri sedang hamil melainkan kedua-dua suami dan isteri berwuduk.
~Jika Allah mengurniakan anak ia akan menjadi seorang yang buta hati dan bakhil tangan.

4. Jangan berjimak pada pertengahan nifsu syaaban.
~Jika Allah mengurniakan anak ia akan mempunyai tanda pada yang jelek pada muka dan rambutnya.

5. Jangan berjimak pada akhir bulan (tinggal 2hari).
~Jika dikurniakan anak ia akan menjadi seorang yang suka meminta-minta.

6. Jangan berjimak semasa syahwat terhadap saudara perempuan (adik ipar).
~Jika Allah mengurniakan anak ia akan menjadi penolong dan pembantu kepada orang yang zalim, pada tanganya membuat Kebinasaan kepada banyak manusia.

7. Jangan berjimak dengan isterimu di atas loteng.
~Jika Allah mengurniakan anak, nanti anak itu menjadi seorang munafiq, pelampau yang melewati batas.

8. Jangan berjimak dengan isterimu pada malam kamu hendak keluar bermusafir.
~Jika Allah mengurniakan anak ia akan membelanjakan harta Pada jalan yang tidak haq.

9. Jangan berjimak dengan isterimu bila kamu keluar bermusafir Dalam tempoh tiga hari tiga malam.
~Jika Allah mengurniakan anak ia akan menjadi pembantu kepada setiap orang yang zalim.

10. Jangan berjimak dengan isterimu pada awal malam
(sebelum isyak).
~Jika Allah mengurniakan anak ia akan menjadi seorang yang ahli sihir, songlap dan menghendaki dunia daripada akhirat.

Cara berjimak yang dituntut:

1. Berjimak pada malam Isnin.
~Jika Allah mengurniakan anak ia akan menjadi seorang yang berpegang teguh dengan kitab allah dan redha terhadap segala pembahagian allah s. w. t.

2. Pada malam selasa.
~Jika Allah kurniakan anak ia akan mendapat nikmat mati syahid sesudah syahadah, dan allah tidak akan azabkannya (turun bala) kepadanya bersama-sama orang musyrikin.

Mulutnya berbau harum, yang akan melembutkan hati orang, bersih lidahnya daripada mengumpat, berdusta dan mengadu domba.

3. Pada malam Khamis.
~Jika Allah mengurniakan anak ia akan menjadi seorang yg bijaksana di kalangan yg bijaksana atau org alim di kalangan orang alim.

4. Sewaktu matahari di tengah langit.
~Jika Allah mengurniakan anak ia tidak dihampiri oleh syaitan sehingga ia tua dan menjadi seorang yang faqih serta Allah s. w. t rezekikan kepadanya keselamatan agama dan dunia.

5. Pada malam Jumaat.
~Jika Allah mengurniakan anak ia akan menjadi seorang pemidato yang berwibawa dan petah.

6. Hari Jumaat selepas asar.
~Jika Allah mengurniakan anak ia akan menjadi seorang anak yang terkenal, masyhor dan alim.

7. Malam Jummat selepas Isyak yang akhir.
~Jika Allah mengurniakan anak ia diharapkan menjadi seorang yang terkemuka.

8. Bacalah doa berlindung dari syaitan.
~Jika Allah kurniakan anak ia tidak dimudaratkan oleh syaitan selama-lamanya.

Tonton Video Di Bawah Ini Sampai Habis

SUPER MUDAH NIAGA ON LINE..

Saya mencari orang yg nak buat duit je…💎 Walaupun duit bukan segala segalanya, tapi dgn adanya duit banyak perkara boleh diselesaikan..👉Ada 2 cara utk. anda lakukan. Kalau ni pon anda ❎ mampu. Anggap lah ❎ada rezeki..✳Modal membeli barangan fingo bernilai Rm199.💎Fingo akan beri barang pilihan anda danboucer tambahan bernilai sehingga Rm398. ❎ rugi pun..✳Rajin share dan copy/paste.Alhamdullilah.Rezeki tak pernah salah alamat😍 setiap minggu ada duit extra masuk. Banyak pulak tu!! Kerja tak susah pon.. 😅‍‍💸‍‍Bonus sehari RM100 – RM500.💸Duit terus masuk ke akaun bank tiap2 minggu…‍Korang boleh cuba.Kalau korang nak.@ komen "NAK".. Saya ajar secara ditil bagaimana nak buat duit💸💸💸💸Wasap : Nikwww.wasap.my/+60176215181/

Posted by Fingo on Selasa, 21 Januari 2020

Register disini>> Join Now ,Selepas Join download Apps Fingo

Wasap : Nik

www.wasap.my/+60176215181/